Medewerker ICT Servicedesk Livio

  • ICT
  • Enschede, Nederland

Medewerker ICT Servicedesk Livio

Functieomschrijving

Ben jij een kei op het gebied van ICT? Vind je het leuk om de verschillende ICT problemen van onze medewerkers op te lossen? En ben je op zoek naar een baan met veel afwisseling in een leuk team? Dan zij wij op zoek naar jou!


Wij zoeken ter versterking van ons team een daadkrachtige, enthousiaste en pro actieve medewerker Servicedesk voor 36 uur per week.


De Afdeling ICT bestaat uit een Advies& Implementatie team, Functioneel en Infrastructuur beheer teams, een service team en stafmedewerkers. Bij elkaar circa 26 FTE.


De ICT-afdeling adviseert en selecteert, implementeert, beheert en ondersteunt applicaties, infrastructuur en diensten. De Livio ICT afdeling heeft als missie de organisatie te ontzorgen door kwalitatieve, efficiënte en betrouwbare ICT diensten, adviezen te bieden en succesvol projecten uit te voeren.


Vanuit de servicedesk lever je een belangrijke bijdrage aan het ontzorgen van de organisatie. Wij hebben voor KCS als methodiek gekozen om binnen de ICT afdeling optimaal kennis uit te wisselen en een kwalitatieve en efficiënte ondersteuning aan onze gebruikers te borgen, onder andere door een grote mate van zelfredzaamheid mogelijk te maken. ServiceNow wordt gebruikt als incidentregistratiesysteem, tevens bevat ServiceNow onze kennisbank.


Als basis gebruiken wij Microsoft (Azure, Office 365, SharePoint etc). Om de waardering voor de service en support vanuit de Servicedesk te verhogen werken we toe naar een skilled Servicedesk, waarbij de logistieke processen zoveel als mogelijk geautomatiseerd plaatsvinden en het beheer op afstand is ingeregeld.


Wie is Livio:

Livio is werkzaam op het terrein van zorg, wonen en gezondheid. In hoofdzaak betreft dit zorg aan huis (verzorging, verpleging en begeleiding bij klanten thuis), verpleeghuiszorg en reguliere zorg in meer beschermde woonvormen, alsmede de zorg voor lichamelijk gehandicapten. Livio gaat uit van eigen regie van de cliënt vanuit een wijkgerichte benadering en in alle opzichten toegankelijk voor de cliënt.


Wat ga je doen:

  • Het aannemen, registreren en coördineren van incidenten, vragen, aanvragen en verzoeken. Het aannemen van deze verzoeken en incidenten is via zowel mail, telefoon als ‘inloop’;
  • Je ondersteunt de gebruikers ten aanzien van de applicaties en systemen en herstelt naar tevredenheid de afgesproken dienstverlening;
  • Het coördineren van en schakelen met interne specialisten en/of externe leveranciers;
  • Je bewaakt de voortgang van de incidentoplossing;;
  • Je analyseert de afgesloten incidenten en deelt je kennis via de kennisbank;
  • Je neemt deel in projecten teneinde de doelstellingen van ICT te realiseren.


    Vereisten

    Wat breng je mee:

    • Je beschikt minimaal over een technische ICT opleiding op HBO niveau;
    • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring op een skilled servicedesk;
    • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
    • Je bent klantvriendelijk, oplossingsgericht en stressbestendig en in staat om de vertaalslag te maken tussen ICT en gebruiker.
    • In bezit van een rijbewijs B;
    • Ervaring  en kennis van de zorgsector is een pré.


    Wat krijg je

    • Salaris van maximaal € 2.971,05 op basis van 36 uur, conform CAO VVT FWG 40 (inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring);
    • Een leuke functie voor 36 uur;
    • Een contract voor de duur van 1 jaar, bij gebleken geschiktheid wordt het dienstverband omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd;
    • 25 vakantiedagen met 35 extra bovenwettelijke uren op basis van full-time dienstverband;
    • Aantrekkelijke aanvullende arbeidsvoorwaarden, zoals een uitgebreid Meerkeuze Systeem Arbeidsvoorwaarden, kortingen op zorgverzekeraars, verzekeringen, fitness abonnementen en nog veel meer;
    • Een uitstekende pensioenregeling bij PFZW.

    Bijzonderheden


    Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het in dienst treden bij Livio. Livio draagt zorg voor de kosten.

    Word jij enthousiast en ben jij gedreven (net als wij) om samen met ons de ICT dienstverlening optimaal uit te voeren ? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren. Dit kan tot en met 23 oktober 2020. 

    De sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdagmiddag 29 oktober 2020. 





    J